tisdag 23 augusti 2011

Lugnt vatten - märklig story

Dead Calm är en långfilm med Sam Neill, Nicole Kidman, och Billy Zane från 1989, som går på TV absolut hela tiden. Jag blev riktigt sugen på att se den här om kvällen när den gick klockan nio på någon kanal (minns inte riktigt), så när jag sedan blev bortbjuden på kvällen så var jag tvungen att streama den på eftermiddagen för att jag ställt in mig så på att se den.

Olyckligtvis var den bara väldigt konstig, och mycket av det som hände tyckte jag inte riktigt att det fanns belägg för. Den rekommenderas därför inte av Bra Filmtips.

Musiken förekom inte så ofta, men när den gjorde det så var den riktigt trevlig och bra konstruerad.

Musikelever på International Baccalaureate som förresten behöver hjälp med att skriva sin Musical Investigation Online. Då kan du klicka här: Musical Investigation för IB.

Inga kommentarer: